חבר השופטים זיכה את חברת ג'ון דיר על חידוש מפתיע בטרקטורים מסדרת R8, בדמות ממסרה רציפה אלקטרו-מכאנית. קונצרן CNH זכה במדליית הכסף על חידוש בנושא הכבישה
הממסרה של ג'ון דיר נקראת בשם המסחרי: .eAutoPower הפרטים הטכניים של חידוש זה טרם פורסמו, אך ידוע שהמנועים ההידראוליים הוחלפו במנועים חשמליים, ושהגנרטור הפנימי מייצר עד 100 קילוואט לשימושים חיצוניים. לטענת ג'ון דיר, כך מושגת יעילות משופרת של הממסרה והפחתה בעלויות האחזקה.
ג'ון דיר פעלו בשיתוף עם חברה בלגית בשם Joskin כדי להדגים כיצד ההספק החשמלי יכול להיות יעיל. חברה זו מציגה מיכל זבל נוזלי בעל שלושה סרנים, אשר שניים מהם יהיו בעלי הינע חשמלי.
מדליית הכסף הוענקה לקונצרן ,CNH על חידוש בנושא הכבישה. כידוע, כל מכבש לחבילות מלבניות, מעביר לטרקטור טלטולים קדימה ואחורה, שגורמים הרבה אי-נוחות לנהג ומאמצים מיותרים לממסרה. החידוש בנושא זה, מותקן בטרקטורי T7של חברת ניו הולנד ונקרא baling mode. מתקן זה מתאם את המתלה של הסרן הקדמי לקיזוז של הטלטולים ומחליש אותם מאוד. לכבישה עם כל מכבש של יצרן אחר, אין צורך בשום תוספת מכאנית.
חבר השופטים התרשם מאוד מהיחלשת התנודות ומהפחתת העייפות של המפעיל, ואלה היו שיקוליו להענקת המדליה.