עיקר החדשות בסדרה החדשה היא במנועים המעודכנים – העומדים עתה בתקני יורו-5 – ובסביבת המפעיל שתוכננה מחדש ומבטיחה הנדסת אנוש ונוחות גבוהות משמעותית מבסדרות קודמות של היצרנית. ם בין היתר ניתן לכוון את גלגל ההגה ואת הג'וי-סטיק. המנוע בסדרה חדשה זו הוא מתוצרת עצמית (Daedong KIOTI; דה-דונג היא החברה-האם של קיוטי) ומחליף את המנועים בסדרות הקודמות שהוצעו על ידי IHI היפנית. מדובר בשלוש בוכנות בנפח כולל של 1.65 ליטר. בנוסף הובטח רענון מקיף של סביבת המפעיל, תכנון ומיקום מחדש של אמצעי התפעול והבקרה, כיסא חדש ועוד
למאמר המלא, הקליקו עכשיו >> https://bit.ly/3jL5U55