חברת 'קונטיננטל', טוענת שהצליחה לייצר צמיג, אשר שומר על צורתו, גם בלחץ אויר נמוך מאוד. תכונה זו, מושגת בזכות העובדה שחוט הפלדה, מלופף מסביב להיקף הצמיג כמעט מאה פעמים. הוא בטוח יותר לנסיעה בכבישים ואילו בשדה, הוא מהדק פחות את הקרקע
מבוסס על פרסומי עיתונות חו"ל, 7.2000
מר ריצ'רד האצ'ינס, המומחה של 'קונטיננטל' לצמיגים חקלאיים, טוען שהצמיגים צמודים יפה לדפנות החישוק, לכן אין כל סכנה של החלקה ביניהם, אפילו במאמץ גרירה כבד. הפרופיל של הסוליה, כולל בליטות משושות, שהן חזקות יותר מן המרובעות המקובלות, וגם נוחות יותר בנסיעה בכבישים. הנסיעה הנוחה בכבישים, נובעת גם מרבדי ה- N.Flex, שעשויים מניילון שעבר טיפול תרמי.
צמיגי קומביינים, מתחממים מאוד בעבודה. במשך הלילה, כאשר הכלי חונה והצמיגים מתקררים, נוצר בצמיג רגיל אזור שטוח, שנמצא במגע עם הקרקע. אזור זה אינו מתעגל מיד, אלא לאחר פרק זמן. לכן, בתחילת הנסיעה, הדבר גורם לקפיצות ורעידות לא נעימות. צמיגי ,N.Flex מקטינים את תופעת הקטעים השטוחים ומאפשרים נסיעה נעימה יותר.