הנחיות להתנהלות במקרים של שירות לקוי מוסכים/יבואנים/ יצרנים

לאחרונה העלו בפנינו את נושא השירות במוסכים וכן אצל יבואנים

על מנת שנוכל לסייע בפתרון הבעיה, אנו מציעים:

  1. לתעד באופן מסודר כל מקרה של שירות לקוי שנובע מאבחון שגוי או כל סיבה אחרת. לרשום תאריכים, שמות של אנשים, תיעוד תכתובות, חשבוניות, הצעות מחיר, תמונות של החלק השבור, צילום השטח, תיאור קוד תקלה במסך בקרה וכו
  2. לתעד באופן מסודר מקרים שבהם אין מענה אצל יבואנים לחלקי חילוף נדרשים
  3. לכתוב מכתב מסודר הכולל תיעוד מלא של המקרה ולשלוח לעמוס לילינפלד בארגון עובדי הפלחה

אנחנו נדאג לבדוק כל מקרה לגופו מול הרשויות הרלוונטיות. זו הדרך היחידה להימנע מהישנות מקרים כגון אלה ולוודא קבלת שירות במסגרת החקיקה הקיימת (ישנה חקיקה מסודרת שעוסקת גם בשירות וגם בחלקי חילוף לרבות קנסות במקרים של הפרת חוק)

תודה,

עמוס לילינפלד

amos@falcha.co.il