כיצד למנוע הידוק
בעשרים השנים האחרונות חל גידול משמעותי בגודל הטרקטורים והכלים החקלאיים. הסיבות לכך מוצדקות, חיסכון בכוח
בעשרים השנים האחרונות חל גידול משמעותי בגודל הטרקטורים והכלים החקלאיים. הסיבות לכך מוצדקות, חיסכון בכוח
גם רשימה זו כמו גם רשימה קודמת על ממיר המומנט, מיועדת בעיקר לדור הצעיר, אבל
בשערות השנים האחרונות עברו מנועי הדיזל שינויים גדולים, לא בעיקרון הפעולה, אלא במערכות הבקרה שמיועדות
עם הגברת המודעות לאיכות הסביבה גדל גם הביקוש למכוניות שאינן פולטות פחמן דו חמצני ושאר
בשנים האחרונות הופכת הדאגה לסביבה להיות נושא שמעסיק את רוב החברות. למייצרים ולמשתמשים בשמנים הידראוליים
החלקת צמיגים בנוסף לבלאי המיותר היא הגורם העיקרי להקטנת היעילות ולבזבוז דלק. משקול נכון של
בפרק זה נעסוק בשסתומים חד כיווניים, בשסתומים מתנדנדים, בשסתומי העדפה, בשסתומי צמידים צפים ובשסתומים מפוקדי
רשימה זו מיועדת לצעירים בענף שרוצים להעמיק בנושא ולוותיקים שאולי זיכרונם החליד מעט. זו רשימה
בזמן בדיקת רמת השמן ההידראולי או של שמן הממסרה, אם זה שמן משותף, חשוב להסתכל
בהמשך לפרק הקודם נציג לכם בפרק זה כעת כמה שימושים מעניינים של אוגרי לחץ הידראוליים.
אם אנו חושדים שהאטמים בצילינדר אינם תקינים, אין דבר קל מלסתום את אחד מפתחי השמן
יש שני סוגים של אוגרי לחץ הידראוליים, בעלי בוכנה ובעלי שלפוחית גומי. שני הסוגים משמשים
עד לפני שנים לא רבות פעלו מנועי הדיזל בתחום של 2000-1500 בסיבובים מלאים. בימינו 3,000
רובנו זוכרים עדיין את מערכות הזרקת הדלק הישנות והטובות. באלה פעלה משאבה טורית או סיבובית,
כולנו מכירים אטמי שמן למיניהם. כולנו יודעים שתפקידם למנוע מעבר שמן מצד לצד של הבוכנה
אם עלינו להחליף גל ישן בחדש, אין קל מאשר להיצמד לבחירה של היצרן, כלומר למקורי.
הגלים הקרדניים משמשים אותנו ברכב, בהינעי מכונות חקלאיות ובמכונות תעשייה. חשוב להבין את עקרונות הפעולה,
לצינורות גמישים אין, לצערנו, משך חיים בלתי מוגבל ויום אחד, במוקדם או במאוחר, הם כושלים
מכונאים ואנשי שירות רבים חוטאים בשני דברים חשובים: מנתקים צנרת בלי לחסום או לפקוק את
התופעה של dieseling בצילינדר הידראולי איננה נפוצה, אך היא קיימת. קל לזהותה כנקישות, אך לא
לשימושכם מדריך שחיבר הראל גרינבלט, מדריך מיכון בשה”מ, לשימוש בצילומי לווין חינמיים לזיהוי שונות בחלקה29/05/2018בעזרת
החברה מדרום אמריקה היא יצרנית מובילה של מרססים, מזרעות ומוצרים נוספים חברת ג’ון דיר דיווחה
בהמשך לבקשתנו לביצוע מבחן לטרקטורים חקלאיים, הושגה התקדמות וכעת נבחנת אפשרות לאשר ביצוע טסטים לטרקטורים
כל מגע של הסיבים במתכת שאינה חלקה דיה, כגון רכיב ההגנה מפני אבנים, חלקו העליון