כנס החקלאות והכלכלה הקיבוצית ה-3 יוצא לדרך! 🚜
כדי שהכנס יהיה משמעותי, מעניין ובעל ערך מוסף, אשמח לקבל מכם הצעות לנושאים רוחביים שחשוב לכם שנעסוק בהם ושיענו על ציפיותיכם.
אנו בתקווה שהשקט יישמר ונוכל לקיים את הכנס כמתוכנן בגליל העליון. זו תהיה הזדמנות מצוינת לחזק ולפרגן לחקלאי הגליל על עמידתם האיתנה לאורך שלוש שנות המלחמה.
מחכה לשמוע את הרעיונות שלכם,
חיים חבלין
