Close

​כנס החקלאות והכלכלה הקיבוצית ה-3

כנס החקלאות והכלכלה הקיבוצית ה-3 יוצא לדרך! 🚜
כדי שהכנס יהיה משמעותי, מעניין ובעל ערך מוסף, אשמח לקבל מכם הצעות לנושאים רוחביים שחשוב לכם שנעסוק בהם ושיענו על ציפיותיכם.
​אנו בתקווה שהשקט יישמר ונוכל לקיים את הכנס כמתוכנן בגליל העליון. זו תהיה הזדמנות מצוינת לחזק ולפרגן לחקלאי הגליל על עמידתם האיתנה לאורך שלוש שנות המלחמה.
​מחכה לשמוע את הרעיונות שלכם,
חיים חבלין

0
    0
    העגלה שלך
    העגלה שלך ריקהחזרה לחנות