קורס מקצועי, ממוקד וייחודי – המעניק כלים מתקדמים לניהול אדמינסטרטיבי בסביבה החקלאית.
בהובלת מכללת בר אוריין ובשיתוף ארגון עובדי הפלחה.
מה תקבלו בקורס:
✔️ ניהול משרד וארגון עבודה חכם, כולל שימוש מתקדם בתוכנות אופיס
✔️ הכנת מסמכים, דוחות ומצגות מקצועיות
✔️ שימוש בכלי AI לניהול, אוטומציה ושיפור תהליכים אדמינסטרטיביים
✔️ היכרות עם מענקי משרד החקלאות ודרכי הגשתם
✔️ עבודה מול ביטוח קנ”ט – ניהול תביעות, דיווחים ותהליכים
✔️ הבנה מעמיקה של דיני עבודה בחקלאות וניהול עובדים זרים
✔️ מערכות ניהול משק חקלאי (ERP, CRM) ושילובן בניהול המשרד
✔️ שירות לקוחות, תקשורת בין-אישית וגישור בסביבת העבודה
✔️ ניהול משאבי אנוש, רווחה, חוזים וניהול פיננסי בסיסי
✔️ פרויקט גמר מעשי המדמה סביבה חקלאית אמיתית
📍 מיקום: מפעל גרנות
🕘 שעות 9:00–12:30:
📅 תאריכים:
24.11, 01.12, 08.12, 29.12, 05.01, 12.01, 19.01, 26.01, 02.02, 09.02, 16.02, 23.02
🎓 מתכונת: 12 מפגשים – 6 פרונטליים + 6 בזום
💻 חובת מחשב נייד במפגשים
המחיר כולל מע”מ
6,136.00 ₪
נהלי ביטול לקורס
מובהר בזאת, כי לאחר אישור ביצוע עסקה לרכישת קורס, ניתן יהיה לבטל את העסקה תוך 14 יום מיום ביצוע העסקה ובלבד שהדבר יעשה עד שני ימים, שאינם כוללים ימי מנוחה, לפני תחילת הקורס. במקרה כזה יחויב המזמין בדמי ביטול בשיעור של 5% מערך העסקה ולא פחות מ – 100 ש”ח.
נהלי ביטול למוצר
“א. מובהר בזאת, כי לאחר אישור ביצוע העסקה לרכישת מנוי ל – “מחירון הדיגיטלי” ואישור ו/או קבלת שם משתמש וסיסמא, לא יהיה ניתן לבטל אותה, היות ועסקינן בעסקה לרכישת “מידע” כהגדרתו בחוק המחשבים, תשנ”ה -1995, וזאת בהתאם להוראות סעיף 14 ג (ד)(3) לחוק הגנת הצרכן, תשמ”א – 1981 והוראות תקנה 6(א)(6) לתקנות הגנת הצרכן (ביטול עסקה), תשס”א – 2010.
ב. מובהר בזאת, כי לאחר אישור ביצוע עסקה לרכישת ספר ומשלוח הספר, לא יהיה ניתן לבטל אותה, היות ומדובר בעסקה לרכישת מוצר שניתן להעתיקו ו/או לשכפל אותו, וזאת בהתאם להוראות חוק הגנת הצרכן. הוראות סעיף קטן זה יחולו גם על רכישה דיגיטלית של ספר היות ועסקינן בעסקה לרכישת “מידע” כהגדרתו בסעיף קטן א’ לעיל.”
נויה לוי
מנהלת משרד גד"ש נירים